Office of Scientific and International Cooperation

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kj6wuxjm’ admin_preview_bg=”]

فراخوان جایزه بین المللی یونسکو-مندلیف روسیه در زمینه علوم پایه

هدف از جایزه بین‌المللی یونسکو-مندلیف روسیه در زمینه علوم پایه، شناسایی و ارج نهادن به دستاوردهای بزرگ دانشمندان از نظر توسعه، انتشار و همچنین همکاری بین‌المللی در زمینه علوم پایه است؛ دستاوردهايي که تاثیر قابل توجهی در سطح منطقه‌ای یا بین‌المللی داشته باشد.
مبلغ اين جايزه ۲۵۰ هزار دلار آمریکا است و شامل رشته های شیمی، فیزیک، ریاضیات و زیست‌شناسی بوده و هر سال به دو نفر اعطا می‌شود.

متقاضیان می‌بایست دستاوردهای علمی را در حوزه پژوهش در علوم پایه، آموزش و عمومی سازی علوم پایه و یا همکاری‌های منطقه‌ای یا بین المللی در زمینه علوم پایه انجام داده باشند که منجر به تحولات اقتصادی-اجتماعی شده و تاثیر آن در مقیاس منطقه‌ای با بین‌المللی باشد.

متقاضیان تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا به صورت آنلاین ثبت نام نمایند.

[/av_textblock]

[av_button label=’اطلاعات بيشتر و نحوه ثبت نام’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” title_attr=” color=’aqua’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ link=’manually,https://en.unesco.org/stem/basic-sciences-prize’ link_target=’_blank’ id=” custom_class=” av_uid=’av-kj6wvral’ admin_preview_bg=”]